Najskuteczniejsza odmiana reklamy typu outdoor

Niekwestionowanie pozytywami tzw. reklamy outdoorowej może być jej wielki zasięg, niskie (w porównaniu z reklamą w telewizji i radio) koszty, nieomal nieograniczona dostępność, jak też szansa dywersyfikowania grup potencjalnych klientów przez odpowiedni wybór miejsca reklamy. Reklamując się za pomocą billboardu poniesiemy co prawda trochę mniejsze koszta aniżeli ogłaszając się przy użyciu telebimu, jednakże moc komunikowanych treści będzie o wiele mniejszą.

telebim

Autor: FlexVision.pl
Źródło: FlexVision.pl
Telebim ledowy to najnowocześniejsza jak też nadzwyczaj skuteczna forma marketingu. Wskutek ogromnej dynamiczności przesyłu podobna reklama przykuwa wzrok nabywców, dochodząc do dużego ich grona. Taka jakość outdoorowej reklamy jest na pewno bardziej skuteczna niż przeciętne tablice reklamowe, ponieważ w naszych czasach aby w ogóle zaistnieć na rynku, musimy przebić się przez gigantyczny gąszcz konkurencyjnych przedsiębiorstw, żeby pokazać przypuszczalnemu klientowi że istniejemy, i posiadamy coś wyjątkowego.

O ile taki telebim został prawidłowo ulokowany, wtedy jego treść – dzięki dynamice przesyłu – z pewnością przyciągnie spojrzenia tak kierowców jak i pieszych – telebim w Gdyni na Skwerze Kościuszki. Ogromną wartością emitowanych w ten sposób spotów promocyjnych jest też element zaskoczenia, który osiągamy dzięki energicznej formie marketingu, jaką jest animacja.

Z pośrednictwem takiej jakości promocji w ciągu kilkudziesięciu sekund jesteśmy w stanie przedstawić naszą ofertę przypuszczalnemu

telebim

Autor: Piotr Drabik
Źródło: http://www.flickr.com

odbiorcy, a tym samym skłonić go do korzystania z naszych usług czy towarów. Dzięki takiemu podejściu możemy być pewni, że każda nasza kampania marketingowa zostanie odnotowana przez istotne grono prawdopodobnych klientów.

Transmitowany przez telebim żywy przekaz zapewne w większym stopniu zapadnie w pamięć mijających go możliwych konsumentów, niż stabilny przekaz zamieszczony na billboardzie, natomiast wysyłane przez diody LED światło sprawia, że telebim będzie zauważalny także w ciągu nocy czy przy mocno ograniczonej widoczności. Zależnie od naszego zapotrzebowania taki telebim umożliwia emisję treści reklamowych w wybranej częstotliwości, dzięki temu prezentowana treść poznawcza nie nudzi się odbiorcom – Medas Media. Prócz tego, albowiem zazwyczaj takie telebimy znajdują się w większych miastach, stawiając na tę formę marketingu, znacznie podwyższamy nie wyłącznie rozpoznawalność, lecz także prestiż naszego przedsiębiorstwa.