Firma w internecie – ważne hasła związane z Google

W dzisiejszych czasach, przyjęło się przekonanie, że jeśli nie ma czegoś w sieci, to taka rzecz nie ma racji bytu. Rzecz jasna, jakkolwiek wyolbrzymione jest to stwierdzenie, to ma ono swoje odzwierciedlenie jeżeli chodzi o e-handel oraz sektor usługowy. Jeżeli poszukujemy jakiegoś dobrego fachowca bądź też mamy zamiar zakupić nowy TV, w pierwszej kolejności próbujemy zasięgnąć informacji w Internecie.

remarketing

Autor: Senado Federal
Źródło: http://www.flickr.com

Potencjał e-commerce wzrasta w bardzo dużym tempie i zrozumiało to już wiele firm, zarówno mniejszych podmiotów jak i wielkich graczy sektora handlowo-usługowych. Warto zatem przeanalizować które narzędzia oraz strategie są w stanie pomóc nam w promowaniu naszych produktów w sieci.
pomoc

Autor: The International Federation
Źródło: http://www.flickr.com
Jedną z podstawowych wykorzystywanych strategi jest remarketing. Jest to rodzaj kampanii marketingowej, która jest oferowana w portfolio usług AdWords. Cały mechanizm opiera się na ponownym wyświetlaniu klientom produktów, jakie widzieli już na naszej witrynie w sieci. Jest to niezwykle przydatne narzędzie w przypadku, gdy dany użytkownik przeglądał produkty na naszej witrynie www ale nie zdecydował się na zakup. W szybkim okresie możemy ponownie dotrzeć do takiego klienta z przypomnieniem. Ważną kwestią jest fakt, iż wdajemy się w interakcje z użytkownikami, jacy już w pewien sposób mieli przyjemność obcować z naszą propozycją -https://artefakt.pl/blog/sem/remarketing-spraw-klient-powrocil (https://artefakt.pl/blog/sem/remarketing-spraw-klient-powrocil). Mają więc w głowie obraz naszej marki. Niewątpliwą zaletą remarketingu jest możliwość łatwego dostosowywania do potrzeb kampanii, jaka pozwala nam w dowolny sposób zbudować strategię w kontekście od tego, do jakich użytkowników mamy w planie trafić z przekazem.
Reklama w sieci w obecnych czasach, to niezwykle sprawnie działająca maszyneria, która daje nam doskonałe narzędzia aby zaistnieć w głowach klientów. Berło przywódcy dzierży oczywiście korporacja Google jako monopolista, dzięki swojej wyszukiwarce internetowej. Jednym z szeroko wykorzystywanych narzędzi jest Google DoubleClick. Jest to zintegrowana platforma do zarządzania wyszukiwarką, która w znaczny sposób ułatwia wszelkie działania reklamowe w Internecie -więcej informacji uzyskasz na artefakt.pl (więcej informacji uzyskasz na artefakt.pl). Absolutną zaletą tego rozwiązania jest na pewno oszczędność czasu jak i pomoc w powiększeniu zwrotu z inwestycji. Ciekawostką jest to, ż technologia doubleclick nie jest dziełem Google – potentat z Mountain View wchłonął w 2007 roku firmę DoubleClick. Technologia tej firmy pozwala na bardziej dokładne planowanie strategi marketingowej opierającej się na banerach, dzięki zbieraniu danych o użytkownikach wyszukiwarki.

Podsumowując – jeżeli jesteśmy właścicielem firmy albo jesteśmy CEO marketingu oraz myślimy o zwiększeniu znaczenia reklamy własnej firmy w Internecie, musimy zainteresować się pomocami reklamowymi hegemona z Mountain View. Jest to w obecnych czasach warunek prawie konieczny prężnego działania niemalże każdej firmy, która chce liczyć się na rynku i która chce pozyskiwać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż.