Trzeba dbać o klienta

W każdej dziedzinie istnieje sporo przedsiębiorstw z propozycji których ma szansę skorzystać kontrahent, a co się z tym wiąże, kiedy naprawdę pragniemy go przy sobie utrzymać, to należy dołożyć sporych starań, by nasza propozycja była dla niego na pewno bardzo interesująca i bardzo pociągająca, przez to właśnie jak najczęściej powinniśmy robić różnorakiego typu punkty i nagrody.

Program lojalnościowy

Źródło: www.spiceupyourblog.com

Programy te trzeba zmieniać

Jeśli pragniemy nagradzać kontrahenta za to, że robi sprawunki w naszej sieci, to ciągle mamy możliwość stworzyć programy lojalnościowe (http://www.bonusclub.pl/programy_lojalnosciowe.html), które będą się wspierały na łapaniu rabatów oraz ich późniejszym wymienianiu na przeróżnego typu fascynujące produkty. Pewnie że wartość nagród byłaby różnicowana, tak by kontrahent sam mógł zdecydować jak dużo rabatów planuje uzbierać oraz co dokładnie pragnie od nas otrzymać. Przez to, że takie programy można ciągle rozszerzać, mamy szansę być pewni, że klient zawsze wyszuka u nas coś fajnego, co powstrzyma go przed przejściem do konkurencji.Programy motywacyjne też przyciągają zainteresowanych

Kolejną formą, która umożliwia nam zainteresowanie oraz dalsze utrzymanie klientów to różnego typu programy motywacyjne (Zaistniej na rynku wykorzystując skuteczną metodę…), które zakładają, że kontrahent powinien zostawić określoną kwotę, aby móc skorzystać z rabatów oraz promocji, które dla niego zrobiliśmy. Oczywiście te wartości mają szansę być różnorakie, mają szansę się przemieniać i co jakiś czas mają szansę się także przemieniać nagrody, nie mniej już nie raz udowodniono, że taka forma przyciągania kontrahentów jest najskuteczniejsza.

zniżka

Wykorzystajmy najlepsze możliwości

Już dawno temu pokazano, iż dniowe obniżki, przyciągają tylko czasowych kontrahentów, którzy raz dokonują sprawunków w naszym sklepie, a w następnym tygodniu są już w konkurencyjnym, gdzie ukazała się lepsza promocja. Mimo wszystko już od długiego czasu spece od marketingu mówią, że programy wspierające się na lojalności i motywowaniu przyciągają klientów, którzy już zostają z danym marketem, gdyż wyłącznie robiąc w nim zakupy mogą otrzymać nagrody, a więc po co mieliby kupować po innych marketach?