Gazetki rabatowe to nic innego, jak reklama sieciowych hipermarketów

Gazetki promocyjne to nic innego, jak reklama sieciowych hipermarketów, które mogą sobie pozwolić na to, by co tydzień przygotowywać prezentację dziesiątek towarów, potem drukować je w kilkukartkowych broszurach w wielkich nakładach i dalej rozprowadzać pośród okolicznych mieszkańców. Jak łatwo się domyślać, to bardzo droga procedura, wobec czego nie każdy sklep stać na takie wydatki.
Dlatego trzeba zwrócić uwagę na internetowe gazetki promocyjne. Zwykle są to wirtualne wersje gazetki drukowanej, ale zdarzają się także promocje istniejące jedynie w tym medium. Często przybierają one formę newslettera i w takiej wersji bywają nieakceptowane przez wielu internautów, którzy uważają je za zbyt natrętną formę reklamy. Gazetki promocyjne w wersji drukowanej można bowiem przeglądnąć w innym momencie albo w ogóle nie zwracać na nie uwagi.