Efektywność reklamy to jej najważniejsza cecha

Czy kiedy idziemy do sklepu, kupujesz produkt czy tylko obietnicę jego otrzymania? Pytanie retoryczne? Nie do końca, przynajmniej kiedy realizujesz kampanię reklamową w polskich mediach!

E-handel

Autor: www.sxc.hu
Źródło: www.sxc.hu
Czy nie denerwuje nas sytuacja, w której wzrost sprzedaży utożsamia się z działaniem jednego działu – sprzedaży? A do tego gratyfikacja finansowa za sukces zostaje przyznana właśnie temu działowi! A nam marketingowcom, przypada satysfakcja z dobrze wykonanego zadania i uścisk dłoni szefa.

Często stosowanym sposobem rozliczania reklamy w naszym kraju jest system „płać za emisję”, bez względu na to z jakim medium mamy do czynienia. Ten tzw. model emisyjny, w internecie nazywany jest mianem CPM (Cost per Mille – koszt za tysiąc odsłon) choć jest obowiązującym w mediach, jest wyjątkowo mało korzystny z punktu widzenia reklamodawców zabiegających o efekty sprzedażowe.

Zaintrygowały Cię informacje ile zarabia przedstawiciel handlowy zaprezentowane w naszym poście? Bardzo przyjemnie więc będzie nam podzielić się z Tobą następnymi tekstami. Czekamy na ocenę!

Dlaczego? Firmy wydając miliony złotych na kampanie reklamowe, „kupują” jedynie mglistą obietnicę zwiększenia sprzedaży, nie znając całkowicie skuteczności swoich działań. Żadne bowiem medium nie gwarantuje nam efektów realizowanych kampanii marketingowych. Po prostu, to co kupujemy w domu mediowym lub w stacji telewizyjnej czy radiowej to gwarancja emisji naszej reklamy. Kliknij agencja public relations aby dowiedzieć się więcej!

A gdyby można było zaplanować, że realizując kampanie reklamową przy stałym budżecie, zwiększymy sprzedaż do określonego poziomu X – czyli pozyskujemy Y nowych klientów? I nie była by to mglista obietnica, a rzeczywista obwiązująca umowa z mediami. Wtenczas, zarówno nasza satysfakcja zawodowa, jak i finansowa wyglądałaby dużo lepiej. Co ważne, marketing nie byłby już wsparciem dla sprzedaży oraz kosztem w firmie! Ważny jest w tym branding, Wrocław to miasto, gdzie znajdziemy kilka rewelacyjnych agencji, jak ta.

Realizowanie kampanii reklamowych w modelu „płać za sukces” można stosować długofalowo. A co ważne, wydatki na ten typ promocji mogą śmiało obciążać budżetu sprzedażowy. W Polsce, co prawda nie dywersyfikuje się kampanii marketingowych na te realizowane z budżetów marketingowych i sprzedażowych, nie mniej warto pochylić się nad takim podejściem i zacząć realizować kampanie online z budżetu sprzedażowego. Ważne jest również kreowanie wizerunku firmy, czyli branding.

W prestiżowym brytyjskim magazynie „The Economist”, w artykule poświęconym reklamie online, autor pisze: „To koniec marketingu! Przynajmniej takiego jaki znamy…

Uczciwie zalecam ten artykuł (https://visaandwork.com/zatrudnianie-cudzoziemcow/) wszystkim, którzy bez rezultatów poszukują artykułów o analogicznej problematyce oraz które są równie emocjonujące. Kliknij i sprawdź!

Jeżeli chcesz skutecznie kontrolować marketing we własnej firmie, a przede wszystkim monitorować efektywność promocji online oraz koszty takich działań, zacznij korzystać z modelu >>płać za sukces<<. Wówczas przestanie on być wyłącznie źródłem kosztów w Twojej firmie. Dzięki temu modelowi wydatki na reklamę stają się kosztami zmiennymi firmy, które skutecznie zwiększają jej zysk." Widzimy, że marketing w modelu "płać za efekt" jest kosztem, ale co ważne kosztem zmiennym. Im więcej sprzedajemy, tym więcej możemy wydać na tego typu reklamę!

, ,

Related posts

Drukowanie we Wrocławiu

Plakaty, oraz ulotki są jednym z bardzo popularnych wzrokowych mediów reklamowych. Misje ulotek w strategii komunikacyjnej mogą konstruować wizerunek sklepu, organizować percepcję konsumentów, a nawet generować obrót handlowy. Gazetki reklamowe w znacznym stopniu różnią się od siebie. Nie tylko między sieciami, ale także w granicach sieci, bo osobne emisje mają rozmaite funkcje.

Obecnie zdecydowanie ważna jest dobra i widoczna reklama

Trudno w dzisiejszych czasach zaistnieć, przedostać do ogólnej świadomości. Nie wystarczają tylko umiejętności czy fantastyczne zdolności, trzeba jeszcze umieć się sprzedać. To niby łatwiejsze niż kiedyś, bo mamy szersze pole do popisu. Jednak nie musi to być prawdą. To że są w zasięgu ręki sposoby, to jedno, ale trzeba też umieć dobrze z nich korzystać, a topotrafią tylko nieliczni.

Kiedy, pora się rozliczyć formularz PIT – genialne rozwiązania

Nadchodzi czas, że trzeba pozliczać się z Urzędem Skarbowym. Trzeba uzupełnić odpowiednią deklarację. Nie zawsze jednak wiemy, jaki PIT, powinniśmy wypełnić. Jeśli na przykład zlikwidowaliśmy nasze papiery wartościowe, wtedy trzeba wybrać pit 38. Ale nie musimy się przejmować, jeżeli nie mamy pewności, bo zawsze w Skarbówce można zapytać, który PIT mamy wypełnić.

Latest posts

Maszyny rolnicze części zamienne, części do kultywatora – wszelkie elementy potrzebne do bezawaryjności maszyn rolniczych wpływających na sprawną oraz skuteczną pracę na roli.

Postęp gospodarczy i techniczny w wyraźny sposób wpłynął na rozkwit wielu miejsc a także dziedzin życia obywatela. Nieustannie wpływa się na polepszenie jakości życia ludzi, by ułatwić i usprawnić im wiele prac oraz zadań. W najbardziej wyraźny sposób rozwojowi uległa wieś i gospodarstwa rolne.

Drukowanie we Wrocławiu

Plakaty, oraz ulotki są jednym z bardzo popularnych wzrokowych mediów reklamowych. Misje ulotek w strategii komunikacyjnej mogą konstruować wizerunek sklepu, organizować percepcję konsumentów, a nawet generować obrót handlowy. Gazetki reklamowe w znacznym stopniu różnią się od siebie. Nie tylko między sieciami, ale także w granicach sieci, bo osobne emisje mają rozmaite funkcje.

Pity nie powinny okazać się być trudne

Jeśli jeszcze nie znaleźliśmy programu, który byłby dla nas właściwie przystępny i zrozumiały, to za chwilę będziemy posiadali okazję, próbować następnej propozycji.