Zastanawiasz się nad zaprojektowaniem gazetki promocyjnej? Dzięki kilku użytecznym poradom pójdzie ci dużo prościej

Każdy właściciel firmy bądź sklepu, który ma do zaproponowania klientom swój asortyment, powinien zastanowić się nad gazetką promocyjną. Ogromna konkurencja sprawia, że ciężko jest się wyróżnić na rynku, dlatego należy stworzyć ciekawe materiały reklamowe, na które potencjalni klienci z chęcią zwrócą uwagę. W jaki sposób się do tego wziąć?

Niewątpliwie potrzebne są fotografie proponowanych wyrobów. Jesteś specjalistą w małej architekturze ogrodowej? Musisz zrobić zdjęcia altan, oczek wodnych oraz ogrodzeń, jakie wykonujesz. Zdjęcia muszą być najlepszej jakości, tak by wyraźne były wszystkie detale i nie okazało się, iż produkt z gazetki poważnie odbiega od tego, który stoi w swoim zakładzie. Następna kwestia to sam projekt materiału reklamowego. Gazetki promocyjne muszą być fachowo zaprojektowane, aby klient mógł sprawnie rozeznać się, co i w jakiej cenie może kupić. Cena ma być zaakcentowana, ponieważ to ona w największej mierze wpływa decyzję o zakupach. Zewnętrzna strona gazetki nie może się obyć bez nazwy i loga marki. Tak samo jak cenę, te elementy również warto jest należycie wyróżnić, by nie umknęły uwadze odbiorcy mogli je dostrzec. Warto jest też podkreślić adresy sklepów, w których kupimy pokazane w gazetce artykuły. Niekiedy bowiem asortyment dostępny jest wyłącznie w jednym, konkretnym miejscu, a kupujący nie lubią się rozczarowywać.

Gazetki promocyjne muszą być wydrukowane wysokiej jakości tuszem na sprawdzonym papierze. Jeżeli wybierzemy najtańsze materiały, raczej nie zdobędziemy dostatecznej liczby klientów. Odbiorcy coraz częściej mają na uwadze takie detale, tym bardziej, że każdego dnia dostają wiele gazetek i widzą, której firmie naprawdę zależy na pozytywnym odbiorze. Kiepski papier może nadać się do skrzynki na listy, ale jeśli gazetka zostanie zostawiona w furtce, będzie się nadawać wyłącznie do kosza. Przez to firma straci kolejnego klienta, który mógłby się zaciekawić jej ofertą. Jeśli w związku z tym planujesz zaprojektować gazetki promocyjne, już wiesz, na co zwrócić uwagę, aby gazetka przyciągała spojrzenia i była właściwie odebrana przez interesujących się nią klientów. Stosując się do niniejszych wskazówek będziesz mieć lepszą szansę na sukces.